[linux] MX zaznamy a viac domen na mail

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Sobota Červenec 26 10:51:30 CEST 2003

Takze este raz a pomaly:
Do suboru rcpthosts v /var/qmail/control/ pridas firma.sk

Tym padom ak niekto posle mail na user na firma.sk tak ho tvoj mailserver
zoberie na dorucenie a zacne spracovavat a teraz su 2 moznosti:
a) bude pre _kazdeho_ user vyrobis .qmail- subor v ktorom bude to co som
pisal, ci uz lokalne dorucovanie alebo vzdialene
b) vytvoris .qmail- subor v ktorom bude odkaz na nejaky skript, ktory bude
mat zoznam lokalnych uzivatelov, pre tych spravy sa vykona .qmail-inject a
pre ostatnych normalne dorucovanie...
c) rozhodne existuje este dalsi sposob ako to sprachat...

Skus nejako konkretizovat svoju predstavu, hlavne comu z toho rozumies a
co treba dotiahnut..

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk