[linux] Re: Mandrake, KDE a S3

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Sobota Červenec 26 12:01:47 CEST 2003

Cau,

problem nemusi byt nutne v grafike ked hovoris, ze graficke prostredie predsa
len na chvilu nabehne. Skus poslat /var/log/XFree86.0.log. Mozes este skusit
odinstalovat mdkkdm a nainstalit gdm alebom kdm. Tiez som sa este stretol s
problemom ked je v BIOSe nastavene mensie "vga window size" ako je velkost
pameti na karte.

Juraj