[linux] pripojenie na internet cez chello

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Neděle Červenec 27 18:05:44 CEST 2003

neviem sice o aky modem sa jedna ale predpokladam ze
to bude DSL modem typu router nastaveny (podla toho co
vravis) budto v rezime router s DHCP alebo ako bridge.

v oboch pripadoch by malo stacit zobudit sietovku pri
starte systemu, v redhat tusimze network configuration
zaskrtnes okienko eth0 "bring up on startup" ostatne
nechas tak ako je (t.j. vsetko automaticky).

potom pri nasledujucom starte by malo vsetko chodit
oprav ma ak sa mylim.