[linux] wget

michal lackovic twix na seznam.cz
Pondělí Červenec 28 08:09:49 CEST 2003

zdravim, na proxy tu pouzivam nieco ine, rad by som to urobil touto
cestou. Mimochodom ked som zadal wget -r -np -A.exe tam mi to po 2
hodinovom hladani naslo medzi inymi aj ten exe subor, ktory
potrebujem.Problem je len v tom, ze neviem kde sa na tom vebe
nachadza, pretoze ho stiahlo do korenoveho adresara.
miso