[linux] problem s instalaciou wlan karty

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Červenec 28 09:19:38 CEST 2003

On Sun, Jul 27, 2003 at 08:47:12PM +0200, Rastislav Dravecký wrote:
> Zdravim, vedel by mi niekto poradit s instalaciou MW karty Sparklan WL360 na RH80?
>
> Nainstaloval dom potrebme rpm - kernet, modules a pci pre prism2, vlozena karta sa zda byt funkcna, iwconfig vypisuje spravne udaje a navyse na testovacom AP ju vidim asociovanu. Avsak nemozem nic pingovat, ...

Mas spravne nastavenu IP adresu, masku, atd. na tom WLAN rozhrani?
A mas spravne nastavenu routovaciu tabulku?

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |