[linux] vypis registrov CPU v ANI C

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Červenec 28 09:54:04 CEST 2003

Vazeny kolegovia!

Dlhy cas som nepotreboval vypis registrov CPU v C,ale teraz ta siuacia nastala a nejak som mimo... Podla mojich vedomosti by to malo ist cez _ax, _bx a pod.. Lenze gcc 3.2 to akosi neberie do uvahy... Je pravda, ze ladim problematicky kod ineho cloveka.ry dava segmentation fault ak je postaveny riadok ASM  _jnz, robiaci cyklus, ale ak tam nie je tak to sice nerobi to co to ma, ale nepada to...,zistil som vsak, ze to pada az pri x-tom prebehnuti tyto kodom..

Neviete mi niekto poradit ako na to?

chybu sposobuje posledny riadok kodu

__asm__ __volatile__ ("__detectburst:\n"

"movb (%esi), %al\n"

"incl %esi\n"

"addl %eax, %edx\n"

"decl %ecx\n"