[linux] linux 2.6

Matej Kosik kosik na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Červenec 28 16:57:41 CEST 2003

Nazdar, je niekto tak nejak zapojeny do kernelovych zalezitosti?
Vysiel linux kernel 2.6 (daka beta). Zaujima ma jedna vec, totiz,
planovalo sa do kernelu zahrnut podporu pre ten divny CD filesystem,
pomocou ktoreho ak ma clovek napalovacku (aj ked mne sa swina pokazila
po dvoch rokoch pouzivania - des) moze na cd-rw zapisovat ako
na disketu?

Totiz tuzim po niecom takomto:

	mount -t <cosi> /cdrom
	cp ~/work /cdrom

Dakedy davno mi niekto hovoril, ze asi sa to chysta, ale neviem
ci

- na tom naozaj niekto pracuje
- ci sa to uz podarilo implementovat

PS: (pytam sa na podporu pokial mozno v kernely a nie ako nejaky
nestandardny (pretoze user-space drajvre (co sa tyka Linux-u)
su vytvorene tak, ze kazdy z nich sa inak instaluje, inak kompiluje,
proste nie je to konzistentne)

dik
--
Matej Kosik <http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik>