[linux] tcp problem

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pondělí Červenec 28 23:04:38 CEST 2003

Zdravim,
zachytavat mozes len prechadzajuci trafik, takze to musis merat na mieste
kde prechadza vsetok trafik. Mozne riesenie je ak mas dobry manazovatelny
switch zapnut port monitor, to je taka vec ze vsetok trafik zo vsetkych
portov bude posielany na dany port a tam to potom mozes merat.

Skus skor povedat, ze co vlastne chces dosiahnut a mozno bude riesenie
vyzerat uplne inak.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk