[linux] linux 2.6

Matej Kosik kosik na decef.elf.stuba.sk
Úterý Červenec 29 10:13:30 CEST 2003

Oskar Stolc wrote:

> vola sa to UDF filesystem. Potrebujes mat rozbehanu napalovacku cez SCSI
> emulaciu, ako pri normalnom napalovani a mat zakompilovanu podporu UDF
> filesystemu. V menuconfig je to polozka
>
> 	File systems -->
> 		CD-ROM/DVD Filesystems -->
> 			UDF file system support
>
> Dalej potrebujes utilitky, v debiane sa nachadzaju v baliku 'udftools'.
>
> Chcel som si to tiez vyskusat, ale po prikaze
> 	'cdrwtool -d /dev/scd0 -q'
>
> ktory ma cdrw medium naformatovat na cca 528 MB, mi to vykysne a v
> systlogu vidiet:

> [...]

wau, takze to je implementovane. Zhodol okolnosti mam rovnaku
napalovacku ako ty (vyrobca urcite a typ myslim +- tiez). Takze
si mi velmi pomohol. Neviem ci sa to da povazovat za normalne,
ale tento kus hardveru mal v mojom pripade zivotnost 2 roky,
potom prestal fungovat (nebol extremne zatazovany).

Ked najblizsie budem kupovat napalovacku, kupim taku, kde si
budem isty, ze Linuxovske UDF funguje (v pripade, ze taka existuje :) )

Je to cenna informacia, clovek sa vyvaruje kupe niecoho, co nakoniec
nema tie funkcie, kvoli comu to bolo kupovane.

este raz vdaka
--
Matej Kosik <http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik>
ICQ: 300133844