[linux] Re: [linux] crontab problem

michal lackovic twix na seznam.cz
Středa Červenec 30 08:18:59 CEST 2003

Dakujem za tolko prispevkov..ale taky linux newbie ako ja....nema z
nich nic..o co tu vlastne ide?
Dalej sa mi stal jeden takmer paranormalny jav.Problem bol v tom ze
sa  cez cron nechcel vykonat prikaz mv -f /home/nav/*018-i32.exe
/home/nav/nav.exe podial bol v tom skripte. Ale ked zapisal iba tento
jeden riadok do noveho skriptu tak to ide !???!!? Mam v tom zmatok,
moze mi to niekto vysvetlit?
miso