[linux] Re: [linux] crontab problem

Milan Remenar Remenar_Milan na ebo.seas.sk
Středa Červenec 30 11:50:03 CEST 2003

Ked mi nesiel nejaky script cez crontab, vzdy som mal problem v nastaveni
spravnej cesty , alebo v uzivatelskych pravach.Mas tie subory, s
ktorymi pracujes v scripte, ulozene v jednom adresari ? Sedia uzivatelske
prava scriptu a suborov s ktorymi pracuje script? Spustas ten script
pod nejakym uzivatelom?
Neviem ci sa celkom spravne vyjadrujem, ale len chcem
pomoct vyriesit tento problem..
                                                 milanr