[linux] netfilter

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Středa Červenec 30 16:30:33 CEST 2003

Ahoj,

linux ako router ma sam spojenie s netom podla pravidiel v INPUT a OUTPUT....

t nat POSTROUTING a PREROUTING su pre NATovanie kompov za routrom a podobne...

Ak sa nevyznas do iptables, skus si pozriet http://www.shorewall.net
tam je sikovny firewall, ktory je zalozeny na iptables a da sa v pohode
nakonfigurovat, bez toho zeby si musel vediet iptables detailne...

Martin Hudec