[linux] Qmail smtp auth problem

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Červenec 31 12:35:59 CEST 2003

Mensi pokrok....

zistil som, ze checkpassword nema spravne nastavene atributy, takze
qmail-smtp ho nemohol spustit...
Takze o krocik dalej....
LENZE teraz mi smtp auth sice funguje, ale zaroven dovoli odoslat postu
aj bez toho, aby sa luser autorizoval....
A zatial som nenasiel nic, co by mi pomohlo v tejto situacii. Ziadany
stav je aby sa VSETCI museli autorizovat.
A bez autorizacie server odmietne odoslat mail...

--

s pozdravom,
Góra Dezider

This e-mail was scanned by RAV Antivirus. (www.ravantivirus.com)