[linux] Qmail smtp auth problem

Peter Hudec hudecof na hudecof.net
Čtvrtek Červenec 31 11:36:59 CEST 2003

ahoj,
SMTP-AUTH na QMAIL som zatial nikdy nepotreboval, ale nemoze byt navine
RELAYING?
Ak ten host, z ktoreho posielas je v RELAY (tcpserver) tak potom nie je
potrebna autorizacia.
Je to len typ, ja pouzivam POP-BEFORE-SMTP.

	hudecof

--
mail: [hudecof na hudecof.net]     www: [http://hudecof.net]
cellular: [+421 905 703541]     icq: [99518783]