[linux] Qmail smtp auth problem

Peter Hudec hudecof na hudecof.net
Čtvrtek Červenec 31 15:07:06 CEST 2003

ahoj,

pouzivame
qmail+vpopmail+qmailadmin+courier-imap
je to nakonfigurovane na POP3-BEFORE-SMTP a funguje to k nasej spokojnosti.
Iste problemy s tym ma courier-imap, kde je treba spravit mensi zasah do
zdrojoveho kodu (od 1.7.x).
Zakaznici sa zatial nestazuju, tazke je vsetko OK.

	hudecof

PS. ak chces vediet viac, kludne sa pytaj.

--
mail: [hudecof na hudecof.net]     www: [http://hudecof.net]
cellular: [+421 905 703541]     icq: [99518783]