[linux] pop3 content scanner

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Čtvrtek Červenec 31 16:40:07 CEST 2003

myslim ze viem o co ti ide - zabezpecit aby ti
nezaviril lokalku zo svojho "korejskeho" freemailu,
t.j. nepustit odtial cez pop3 nic co obsahuje virus.

ak som to spravne pochopil tak je to zbytocne riesit
lebo si to zaviri doma (ako popisujes) a do lanky to
pripoji opat uz s virusom/mi kde uz ziadny pop3 scan
nepomoze.

sorry ak sa mylim