[linux] OT: technicka otazka

ferou ferou na centrum.sk
Pondělí Červen 2 20:41:32 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Michal Maga" <maga na mailbox.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, May 20, 2003 7:45 AM
Subject: Re: [linux] OT: technicka otazka

> Dňa Ut 20. Máj 2003 00:06 Matej Pivoluska napísal:
> Cierny je zem, cerveny 12V, zlty 5V - dufam, ze sa nemylim. Ak ano, chytro
ma
> opravte...

Tuto moznost (az na to ze tie farby boli vymenene) som chcel nechat az
nakoniec. Ale ked som sa nad tym zamyslel, co tomu vlastne chybalo??? no nic
tak som sa do toho pustil.......ale stala sa taka mila vec co by ma ani vo
sne nenapadla. nechtiac som tento 12V obvod skratoval a co ma prekvapilo
este viac odpalilo mi to zdroj do nepouzivatelneho stavu.....takze letne
ovievanie ventilatorom z PC sa nekona, len verejna zbierka na moj novy zdroj
(medzicasom uz kupeny :-)

> Funnyyyyyyyyy. Dik za mimoriadne pobavenie hned za rana :-D
>
> --
> M na gic

aj tak dik za vsetky rady.......
ferou