[linux] problem s pomalou kartou SMC EtherPower II

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Úterý Červen 3 11:31:40 CEST 2003

On Tue, 3 Jun 2003, Maros Franko wrote:

> AFRAIK nepoznam PC ktore vedia nasaturovat Eth kartu na full bandwidth.
> (snad okrem noveho Intel serveroveho chipsetu ktory ma zvlastny >1Gb
> kanal pre 1Gb kartu, ktory obchadza PCI zbernicu)
> Vo vseobecnosti je vyuzitelnych cca30% ,max cca70% zo sirky pasma 10MB
> aj 100MB aj 1GB eternetu .
> Teda ak ide 100Mb FullDup "PC to Switch to PC" na 50% povazoval by som
> to za uspokojive.

Pre mna je to neprijatelne. Ked meriam tak ako meriam (prenos z ftp). Tak
na horsom hw (PII 266x2) dosiahnem vytuzenych cca 100Mbit/s "downstream"
(karta je ale 3com Vortex Boomerang).

btw, ten stroj s SMC ma este jednu kartu (sice akoze 1Gbit ale len v
100Mbit porte):
trasa
eth1-cisco-prevodnik-optika2kmSM--prevodnik-cisco-eth0 iny stroj ... a
100Mbit sme pri testovani dosiahli (+- autobus). Testovalo sa tusim oproti
echu z xinetd.

> PS://Samozrejme kvalitna kabelaz je podmienka k dosiahnutiu dobrych
> vysledkov.

Je to cat5 (+-).

d.

--
Dusan Onofer <onofer na phf.euke.sk>, RFC 1925 2.(1): It has to work.