[linux] Skrytie ip maskarady.

Úterý Červen 3 13:29:55 CEST 2003

-> > On 03.06 12:52, iko wrote:
-> > -> je mi teraz jedno, ci mam maskaradu, alebo nie. ako mi to dotycny
-> > -> subjekt dokaze? alebo nemusi nic dokazovat? jednoducho ma odpoji? co
-> > -> v pripade, ze budem prevadzkovat aplikacie, ktore si otvoria vysoke
-> > -> porty, pripadne budem mat vela otvorenych spojeni po dlhu dobu.
-> > -> jednoducho sa to bude javit statisticky ako maskarada. a oni ma
-> > -> odpoja, aj ked som nic neporusil. co potom?

-> From: "Matus "fantomas" Uhlar" <uhlar na fantomas.sk>
-> > na toto som ja uz odpovedal. Prestuduj si poriadne zmluvu.