[linux] Skrytie ip maskarady.

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červen 3 15:38:25 CEST 2003

On Tue June 3 2003 11:29, Matus \ wrote:

> "o co ti ide? mas zmluvu s providerom o tom ze nebudes pripajat dalsie
>  subjekty? potom sa budes musiet spolahnut na ich schopnosti a prestudovat
> si poriadne zmluvu..."
>
> V zmluve s providerom by malo byt napisane co ti mozu ak ti maskaradu
> odhalia. Ako to urobia tam asi nebude a ako sa tu uz (mam ten dojem) par
> ludi zhodlo, je to dost tazke zistit a este tazsie dokazat (pochybujem ze
> na zaklade takejto zmluvy dostanu povolenie na prehliadku bytu alebo
> firmy).
>
> v kazdom pripade, konzultuj zmluvu pripadne sa este mozes poradit s
> [...]

Ja sa len tak spytam, kedze som v zmluve od UPC zahliadol klauzulku typu

7.4 Užívatel sa zaväzuje nepripájat ku Koncovému miestu viac ako jeden Káblový
modem a ku Káblovému
modemu viac ako jeden Pocítac, ak nie je pre Užívatelom odoberanú Službu v
Tarife stanovené inak.

Cize pokial dobre chapem na koncove miesto si dam jediny modem, na ten modem
pripojim jediny pocitac. Okej? Okej. Kde sa tu pise, ze je zakazane NAT? Vsak
comp s modemom mam v ramci domacej LAN. A nevidim nikde pisany ziadny zakaz.

Co je konkretne myslene dalsim subjektom? Je to povedzme sused v baraku? :)

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."
- unknown IRC operator