[linux] Skrytie ip maskarady.

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Červen 3 13:46:56 CEST 2003

On 2003.06.03 15:38, Martin Hudec wrote:

> [...]
> maskaradu
> par
> (pochybujem ze

> Ja sa len tak spytam, kedze som v zmluve od UPC zahliadol klauzulku
> typu
>
> 7.4 Užívatel sa zaväzuje nepripájat ku Koncovému miestu viac ako jeden
> Káblový
> modem a ku Káblovému
> modemu viac ako jeden Pocítac, ak nie je pre Užívatelom odoberanú
> Službu v
> Tarife stanovené inak.
>

> Cize pokial dobre chapem na koncove miesto si dam jediny modem, na ten

A k tomu pocitacu si IMHO mozes pripojit co chces. Napr. 3 monitory, 2
mysi, 2 tlaciarne, 5 X-terminaly cez LANku (samostatna sietova karta) -
napr. nieco ako ltsp.org, 4 normalne pocitace (cez tu istu sietovku ako
X-terminaly).

> Okej? Okej. Kde sa tu pise, ze je zakazane
> NAT? Vsak
> comp s modemom mam v ramci domacej LAN. A nevidim nikde pisany ziadny
> zakaz.

Tak nejako.

> Co je konkretne myslene dalsim subjektom? Je to povedzme sused v
> baraku? :)

O ktorom dalsom subjekte hovoris?

Disclaimer: Necital som celu zmluvu, len tento jeden bod, ktory si sem
zverejnil a teda to, co som tu napisal nemusi byt pravda a v ziadnom
pripade to nemozes brat ako navod na nieco. Je to len moj nazor ziskany
na zaklade neuplnych podkladov. Howgh.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |