[linux] Skrytie ip maskarady.

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červen 3 15:48:58 CEST 2003

No mal som pocit z uvodneho mailu celeho threadu, ze sa jedna prave o riesenie
problemu maskarada na adsl. Teda ze ja si to kupim, a budem to distribuovat
celemu domu za poplatky :). Takze ad 1 nie neprehliadol. Ad 2 ta konkretna
ponuka bola Chello od UPC, kde sa spomina tato zalezitost a isto to nie je
jedina zmluva, ktora sa nejakym sposobom snazi osetrovat maskaradu. Ale ako
vravim je to len moj pocit z threadu a navyse sa to aj zacalo uberat smerom k
debate o zmluvach.

No mozno sa taka firma najde :) neviem, zatial som sa nepytal. V principe
nepotrebujem brutalnu rychlost na net, to mam uz v praci :). A ak som ochotny
mesacne investovat povedzme 1500 - 2000 Sk, tak neveim tusim som videl aj
lacnejsie ponuky. Ale neviem, celu problematiku tak letom svetom z ponorky
monitorujem na zive.sk.

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."