[linux] Skrytie ip maskarady. #2

Alexander Netopier Leonov netopier na netopier.sh.cvut.cz
Úterý Červen 3 16:26:35 CEST 2003

Zdravim
Som rad ze vas moj problem tak zaujal, ale skoro (okrem 2ch th.) sme sa
nedostali k problemu ktory riesim. Pre vysvetlenie:

Niesom limitovany ziadnym provajderom. Nejde o ziadne ISDN ani DSL
pripojenie. Ide oto ze na nasej sieti su urcite pravidla. Nieje zakazane
pouzivat NAT ale jeho pouzivanie by mohlo u nasich adminov vyvolat pocit
ze porusujem jedno z inych pravidiel a tomu chcem zabranit. Proste sa
chcem vyhnut zbytocnym konfliktom. Takze prosim vas neriesme uz otazku
ci je to pro alebo proti pravidlam atd..., ale vrat me sa k mojej
povodnej otazke:

Pouzivam iptables + nat s maskaradou. Chcel by som nejak zamedzit tomu,
aby bolo z vonku zistitelne ze moj pc pouziva tuto maskaradu. Da sa to
nejak? Ako na to?

Za napady dakujem. Akceptujem akykolvek odkaz na zrozumitelnu
dokumentaciu resp navod ako skryt maskaradu.

BTW: Som viacmenej zaciatocnik.

ANL

.
EOF