[linux] Skrytie ip maskarady.

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Červen 3 16:26:57 CEST 2003

> skus si zratat, kolko tadial za mesiac dokaze pretiect dat a
> zistis, ze
> je to cenovo porovnatelne s ekvivalentom pre rychlejsiu
> linku, ktorou ti
> porataju tolko isto dat.
>
> Cize namotavka.

robil som si porovnanie so svojou mikrovlnkou - na 34k linke mi
pretecie asi 1,5giga dnu a 400mega von (normalne uzivanie, ziadne
nonstop downloady) a cenovo to vyjde plus minus rovnako, ako adsl
s takymto datovym objemom.

rychlost adsl je pekna, ale pri prechode by som musel zahodit
mikrovlnkovy hadrware a kupit si iny a zacvakat zriadenie tf linky
a adsl [dokopy 10-12 tisic]. a mat 768k linku, tak urcite budem
stahovat viac, a v konecnom dosledku nebudem platit za domaci net
3 tisicky, ale 4 alebo 5. a zena mi bude bit o hlavu ze nema za co
kupit detom pampersky ;-p

suma sumarum, prichod  adsl nesposobil ziadny pokles cien internetu.
kandidat na indealne pripojenie je chello, 384kb je na doma az-az,
1500 mesacne nie je tak vela, a je to flatrate.