[linux] tv sharing

Dalxo dlx na pobox.sk
Úterý Červen 3 22:02:30 CEST 2003

Caf,

nam nejaky presny prehlad softov v tejto oblasti, ale
najelegantnejsie riesenie by bolo cez multicast skupinu a VLAN-ku. Na
to treba mat vsak aj slusnejsie switche (co podporuju 802.1D a Q). Na
portoch sa im nastavi prislusnost k MC skupine a oni budu prepustat
trafic iba na tie porty a nebudu zahlcovat zvysok siete. Navyse zo
zdroja TV puojde iba jeden stream a nie n x
pocet_userov_v_MC_skupine, takze brutal utilizacia. User sa
jednoducho prihlasi do danej MC skupine a bude potom dostavat svoj
stream. Ked ho omrzi, potom sa odhlasi.
Viem, ze asi som moc neporadil, lebo VLAN-ku urcite nebudes riesit.

   Maj sa,

 Dalxo.

P.S.: Teraz nie som si isty ci 802.1D alebo V.
Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php