[linux] meno aktualnej triedy v php

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Středa Červen 4 13:33:45 CEST 2003

iste, ale to je iba taky workaround, (nieco podobne pouzivam) musi predsa
existovat cistejsie riesenie,
vsetky objekty su potomkom nejakeho archetypu Object alebo tak nejak, a ten
predsa musi mat nejaku metodu typu
getClassName() alebo tak nejak, nepaci sa mi to, ze musim predavat funkcii
zbytocne argumenty.

Michal Toth