[linux] mrznutie xmms

Tomas Zatko woody na host.sk
Středa Červen 4 17:14:55 CEST 2003

Dobry den!

Z casu na cas sa mi stane ze mi xmms zatuhne. T.j. hudba prestane hrat,
okno sa neda zavriet, premiestnit, vobec na nic nereaguje. Tak stlacam
ctrl+alt+esc a 'xkill'nem ho. Nanovo sa da otvorit, az ked vymazem
subor /tmp/xmms_user.0 ( kde user je meno uzivatela).  Lenze potom sa
neda pristupovat na /dev/dsp lebo "Device or resource busy".
Hm, cim to je ?
pisem  "ps -A"
ahaho!
vidim tam xmms!
tak davam "killall xmms" a potom to uz ide zas.

Pri niektorych mp3-kach (skor by so povedal ze pri niektorych CDckach)
to robi a pri niektorych nie.  Neviem prist na to, v com moze byt
chyba. Niekedy to urobi, inokedy nie.
Napr. "noatun", alebo "mpg123" mi takto nezamrzne nikdy. Iba ten xmms.
Kde by som mal este hladat?

Pouzivam Mndrake 9.0
Moja MB je:   SynactiX 5EP/5EI  (Intel 815EP Chipset)

.t..

--
http://woody.host.sk