[linux] apache a nfs

Dusan Stefanik stefanik na server2.alinet.sk
Středa Červen 4 20:01:21 CEST 2003

Zdravim,

ak niekto vie poradit s $SUBJ, tak budem velmi rad.

Situacia:
Apache webserver poskytuje pouzivatelom data, ktore ma pripojene cez nfs
z ineho servera.Ale aj pri relativne malom pocte poziadaviek to vyzera takto

CPU states:   3.5% user,  96.5% system,   0.0% nice,   0.0% idle

a load sa drzi aj viac ako 10

Pokus o prenos velkeho suboru napr. cez scp ide strasne pomaly. Ak
stopnem apacha, tak to ide krasne rychlo.
Zataz na sietovkach je pri normalnom behu v pohode od 1-2MBit/s.
Nastavil som aj vacssie buffre pre sietovku v jadre. Robi to vsak
nadalej a na oboch interfejsoch.

Dusan Stefanik