[linux] DrakSplash,aplay,K3b

Pavel Cina p.cina na datacall.biz
Čtvrtek Červen 5 10:14:40 CEST 2003

Zravim vas,

mal by som tri otazky. Niesu to ani tak problemy, skor male zadrhely s
ktorymi si neviem poradit.

1.
vcera som skusal sa pohrat s DrakSplash. Chcel som si nejako upravit tu
Theme, ktora sa pouziva pocas bootovania MDK a pripadne zmenit nejako
Theme pre Lilo. Nasiel som na to DrakSplash. Ale ani nahodou som
neprisiel na to, ako ten program funguje. Ani google mi nepovedal viac.
Vzdy, ked som si klikol tlacitko 'Prezriet' (preview prave vytvorenej
theme), tak som dostal hlasku, ze si najskor musim zvolit subor s
obrazom, co teda vobec neviem, co odo mna chce a ani som nezistil, kde
si ten subor s obrazom mozem nastavit. Podarilo sa niekomu uz s tymto
programom nieco urobit? Ma niekto nejaky kratky navod?

2.
Na zvukovku pouzivam (MDK ju tak detekovalo) alsa driver (nieco ako
snd-via8253 -presne si to nepamatam). Obcas sa mi stava, ze program
aplay sa zasekne a zacne zrat CPU (95%). Nechapem preco. Z konzoly sa mi
vzdy spusti dobre (teda par testov co som urobil na prehranie wav
suboru). Arts server som vypol.

3.
Program na napalovanie K3b mi ignoruje moju DVD mechaniku ako zdroj na
citanie, aj ked v tom hlavnom strome je zobrazena. Ked si vsak kliknem
na ikonu kopirovat CD a v otvorenom dialogu si chcem zvolit tu DVD-ROM
ako zdroj na citanie, tak tam jednoducho neni.Mozno mam nieco zle
nastavene v /etc/fstab. Mohol by mi niekto poslat tento subor, kde je
nastavena jedna CD-RW mechanika a jedna DVD-ROM?

Este moja konfiguracia.
MDK9.1 updatovany
Athlon
Gigabyte GA-7VAXP Ultra
Chipset:
- Northbridge : VIA KT400
- Southbridge : VIA 8235
- VIA V-Link architecture (533MB/s)
- VIA VT6306 IEEE1394 controller
- Super I/O : ITE IT8705F
- Silicon Image sil3112A controller
- Promise PDC20276 ATA 133 RAID controller
- Realtek 8100BL Ethernet 10/100Mb LAN controller
- AC97 Realtek ALC650 6-channel sound Chip
- Dual BIOS
CDRW Acer 40x24x10, ako master
DVD-ROM Toshiba SD-M1712, ako slave

Dakujem vopred.