[linux] DNS riesenie

michal lackovic twix na seznam.cz
Čtvrtek Červen 5 11:32:17 CEST 2003

Zdravim

V ramci korporacie sme zacali pouzivat v celej europe jeden DNS
server.To mi sposobilo problem s tym, ze v mojej sieti pouzivam
dynamicke pridelovanie IP.Takze nemozem vlastne nikdy registrovat IP
na specifickeho klienta.Neviem ako by som mal postupovat.
Rozmyslal som ,cisto teoreticky, ci by som lokalne nemal vytvorit
primarny DNS na ktorom budu zaregistrovany moju hosts a poziadavky,
ktore neve obsluzit bude forwardovat na centralny DNS.Existuje nejaka
varianta DNS ktory dokaze dynamicky menit hodnoty?
Nepotrebujem aby sa tieto 2 DNS replikovali.
Viete mi poradit?
miso

Reklama:
Stydím se ho vytáhnout! A jaký je váš důvod vyměnit svůj telefon za nový?
Nokia 6610 již od 6977 Kč. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=55238%26url=http://www.oskar.cz