[linux] Re: [linux] DNS riesenie

michal lackovic twix na seznam.cz
Čtvrtek Červen 5 13:12:53 CEST 2003

> mno, do configu dhcp vies zadat IP adresu naviazanu na konkretnu MAC
> adresu, takze sa sice prideluju ale vzdy dostanu tu istu. Ja to mam
> tak ze jeden rozsah jedna firma, druhy druha, a ti klienti ktori sa
> pripoja a nie su zaneseni v dhcpd.conf dostanu tretiu adresu ktora ich
> nikam nepusti.
>
> tadialto sa to da.
> cee ya
> Miki
>
> --
> Best regards,
>  Peter                            mailto:mikeska na alcatel.sk

Myslel som si ze by to tak mohlo chodit,ale neviem ako prakticky
urobit DNS, ktory bude bezat iba na LAN za firewallom. Ide mi o to,ci
takyto DNS moze fungovat.Ked ho nebude vidiet z vonka.
Takto nejak si to predstavujem:

        LAN---------DNS slave ---->FW ------vpn------ DNS master

PS: neviem ci uvazujem spravne, mozete ma nasmerovat, co a ako to
spravit?

miso