[linux] telnetd a obmedzeny login

Čtvrtek Červen 5 13:22:13 CEST 2003

Dňa 05. jún 2003, 13:17, Jozef Kosoru napísal(a):

> No je to skoro to, co by som potreboval, ale:
> Format zapisu polozky v /etc/security/access.conf je
>
> permission : users : origins
>
> nikde sa tu ale nehovori o sposobe prihlasovania. To znamena, ze ak tu
> povolim/zakazem nejake konta, tak to plati pre cely system (ssh, telnet,
> xdm, kdm...) - ja vsak potrebujem, aby sa do systemu mohol kazdy
> prihlasit cez ssh ale cez telnet len urcity uzivatelia.

ano, ale mas moznost pouzit:
accessfile=/path/to/file.conf - indicate an alternative access
configuration file to override the default. This can be useful when
different services need different access lists.

takze si mozes spravit pre kazdu sluzbu, ktora poskytuje moznost
prihlasenia zvlast ten access subor a ten potom uvediet pri pam
konfiguracii danej aplikacie..

resp. modul pam_access nastavis iba pre aplikaciu, ktoru chces takto
obmedzovat.

si si aspon pozeral tu stranku?:)
--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk