[linux] adsl modemy

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Čtvrtek Červen 5 20:43:31 CEST 2003

neviem ake modemy ponukaju slovensky provideri ale vo
vseobecnosti je s modemami typu USB problem.
podarilo sa mi rozchodit usb modem comtrend ct-350
napriklad, ten mal chipset od sagemu ktory ma
downloadovatelny driver.

aj tak som ho potom vymenil za router coz mi pripada
cistejsie riesenie bez ohladu na to aky O.S.

neviem ako to myslis s tym natovanim ale router robi
to ze zvonku ma jednu ip a zo strany lanky druhu cize
v kuse robi preklady, daju sa s nimi /zo vsetkymi s
ktorymi som prisiel do styku-3com office connect,
zyxel prestige, speed stream.../robit take veci ze
mapovat porty a napr. poslat vsetko defaulne na jenu
IP cize to je to zajedno.

provideri zvyknu robit to ze default blokuju porty ako
80, 21 atd zo security dovodov co je problem ked tam
chces mat povedzme web server, ale vsetkym davaju
default usr a password cisa sa donho telnetnes a
zrusis filtre.

tot vsjo

p.s. nemyslim ze budu pridelovat staticke ip