[linux] adsl modemy

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Červen 6 01:46:50 CEST 2003

Ahoj,

> neviem ake modemy ponukaju slovensky provideri ale vo
> vseobecnosti je s modemami typu USB problem.

viem, ze tieto urcite chodia, ale neviem, ako.

> aj tak som ho potom vymenil za router coz mi pripada
> cistejsie riesenie bez ohladu na to aky O.S.
>
> neviem ako to myslis s tym natovanim ale router robi
> to ze zvonku ma jednu ip a zo strany lanky druhu cize

toto nechcem. chcem, aby vsetko, co dostane z kabla poslal na ethernet a
naopak (bridge).

> provideri zvyknu robit to ze default blokuju porty ako
> 80, 21 atd zo security dovodov co je problem ked tam
> chces mat povedzme web server, ale vsetkym davaju
> default usr a password cisa sa donho telnetnes a
> zrusis filtre.

moj provider toto robit nebude, nastavia mi to ako chcem.

> p.s. nemyslim ze budu pridelovat staticke ip

nie je problem s providerom, vedia co chcem a staticku ip mi vedia
pridelit uplne bezproblemovo.

Ja len chcem vediet, ci to niekto uz u nas rozbehaval.

 J.