[linux] adsl modemy

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Červen 6 09:41:58 CEST 2003

> Bud su potom blbi alebo si to zle pochopil. Zo security dovodov by som
> blokoval skor 137-139. 80 a 21 skor kvoli tomu, aby za
> webhosting vyzadovali
> extra poplatky, aj ked napr. v Rakusku som sa s tym u
> ziadneho providera
> nestretol (mam skusenosti asi so 6timi).

este by skusili chciet nieco za to ze mam u seba webserver, ked platim
za data. btw, na linke so spoplatnovanymi datami by som si VELMI
rozmyslel, ci tam zavesim nejakeho daemona. budem tam mat webserver, v
slabej chvilke sa mi tam nahodou zatulaju tri debianove iso images,
niekto ich najde a stiahne... a keby som mal datovo limitovanu
mikrovlnku od slovanetu, narastla by mi faktura o 17.500 korun...
[komentar na adresu cenovej politiky dotycnej firmy si radsej odpustim,
nechcem byt vulgarny]