[linux] Skrytie ip maskarady. #2

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Čtvrtek Červen 5 00:37:40 CEST 2003

> moze zbytocne vyprovokovat ludi s ktorymi sa nerad bavim. Preto sa
> tomu chcem vyhnut tak, ze tu maskaradu skryjem. Povodne som myslel, ze
> to az taky problem nebude. No co uz.

Poznam niekolko ludi, co na toto pouzivaju randomizovanie portov
z grsecurity patchu do jadra.

Myslim, ze toto tu uz padlo. Ludia sa Ti snazili naznacit, ze
randomizovanie portov alebo aj akekolvek ine restrikcie v tomto smere ti
maskaradu 100% nezakryju, pretoze ta sa odhaluje v prvom rade na zaklade
trafficu (typu a poctu spojeni) z tvojej IP adresy.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk