[linux] php - LAN searching

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Sobota Červen 7 15:54:36 CEST 2003

> avsak toto checkovanie ci subor existuje sa mi zda ze bude ficat len na
> php beziacom na win-serveri, ak to tak nie je tak ma prosim opravte.
>
> pripadne ak tato funkcia funguje aj na lin-server, tak asi so zmenenym
> syntaxom cesty (\\computername\share\filename) ... mozte mi pomoct akym?
Imho toto nebude na linuxe fungovat pokym nebudes mat nejak patchutu tuto
funkciu. Da sa to obist tak ze na linuxovom serveri namountujes do nejakeho
diru tie win disky cez sambu a budes hladat
"/mnt/samby/comp/disk/cesta/k/suboru/SUBOR"
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com