[linux] network problem

lucka na frru.utcru.sk lucka na frru.utcru.sk
Sobota Červen 7 18:53:12 CEST 2003

zdravim,
mam taky problem, ze pri bootovani sa mi nechce spustit siet pretoze nevie
inicializovat eth0, tak isto ked nasledne spustim program network

[root na ...]# /etc/init.d/network start
Nastavujem sie»ové parametre:                                   [   OK    ]
Spú¹»am rozhranie spätnej sluèky:                               [   OK    ]
Spú¹»am rozhranie eth0:  ne2k-pci device does not seem to be present, delaying eth0 initialization.
                                                                [NEÚSPE©NÉ]

avsak ked pouzijem program drakconnect, ktory je sucastou mandrake control
center, kde sa len preklikam na koniec (dalej,dalej, ... dokoncit) a moje
volby su:
spustanie pri starte, dhcp, meno pocitaca,bez proxy, pripojenie na internet-LAN
... tak potom uz so sietou nie je problem

tak isto nasledne aj program network prebehne uspesne

[root na ...]# /etc/init.d/network start (pripadne restart)
Nastavujem sie»ové parametre:                                   [   OK    ]
Spú¹»am rozhranie spätnej sluèky:                               [   OK    ]
Spú¹»am rozhranie eth0:                                         [   OK    ]

neviem, what's the problem a uz sa mi nesce pri kazdom spustani mdk klikat
v drakconnect (je to trochu unavne :-)
... za rady dakujem

lucox