[linux] OT: Platby cez internet

Neděle Červen 8 23:24:59 CEST 2003

On Sun, Jun 08, 2003 at 10:54:58PM +0200, Jan Kostial wrote:
> Zdravím.
cau

> Poraďte, ako sa dá najlepšie, najrýchlejšie a najlacnejšie
> zariadiť, aby mi mohli ľudia vo svete posielať peniaze
> na môj účet cez internet.
Paypal?

> Malo by to slúžiť na platby za shareware.
Na to je paypal idealny. Nie som si vsak isty, ci Slovaci mozu prijimat
peniaze, pozri na www.paypal.com. Osobne som paypalom este prachy nedostaval,
len platil (tak tucetkrat, ebayoviny, software, knihy, sluzby), ale mam ten
typ "uctu", kde mozem aj prijimat.

Funguje to tak, ze tam mas akokeby ucet, ktory je urceny tvojou emailovou
adresou. Na ucet mozes prachy davat (kreditkou alebo debitkou, v USA ide
myslim aj priamy prevod), vyberat (to si nie som isty presne ako), niekto ti
ich tam moze previest cez paypal alebo ty mozes niekomu inemu poslat (tiez
staci emailova adresa). Dufam ze som to nepopisal prilis chaoticky :-).

Hej a funguje to samozrejme pod linuxom, staci browser, co vie https, osobne
mam odskusanu mozillu.

Nejaki ludia hovorili, ze maju slaby service, ja som vsak problemy nemal.

> Lucky.
S pozdravom,

                            rm -f /bin/laden