UTF DOS ASCII TXT convert * WAS * Re: [linux] Zmazanie riadku v subore (sed,awk)

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Neděle Červen 8 22:36:28 CEST 2003

> ake su skustocne nazvy? zrejme chces syntax highlighting - skus to vo
nie je podstatne, paranoidna bezpecnost :) - cele som ix napisal ja a nazvy
suborov ozaj nie su podstatne

> vim zapnut pomocou:
> :syntax on
vdaka, to viem, ale proste vim puk1 - SU farbicky :))
vim puk3 - NIE SU farbicky :(

> ak mas inu priponu, tak to nemusi vim deteknut spravne, preto to
> "neofarbickuje" ;-)))
skusim omrknut, asi su bez pripon
1 lajna je vzdy #!/bin/sh

BTW, kde sa nastavuju farby syntax highlighting-u (len FMI - inak su uplne
vyhovujuce)

zatial vdaka