UTF DOS ASCII TXT convert * WAS * Re: [linux] Zmazanie riadku v subore (sed,awk)

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Neděle Červen 8 22:45:11 CEST 2003

> ^M je CR, alebo \015, alebo ascii znak 13, alebo \r
mam rad taketo kompletne vysvetlenia
(bez ironie, hoci sa tak moze zdat;    proste je to full)

> lebo MS ma konce riadkov \r\n a normalni ludia \n :-)
:(

som si myslel, ale ved ked pouzijem mys (vid 2B) a CP/PASTa :) tak by to
malo ist, lebo by nemalo pastnut ^M, ale "^M" :) ak sa rozumieme ;)

> konverzia koncov riadkov: unix2dos, dos2unix
> typ suboru: file
dikz

> vim vie editovat aj dosovske subory (dole si vsimni napis DOS)
kde dole - vo VIMe?
ako VIMu poviem, ze je to DOS subor?

> lebo su ine, tak ti diff ukaze rozdiely.

> kto ti co neda? :-))
no pockaj, sak ja Ti dam !! :))

> --
ked uz srandujeme:
HUMBUG, the Home Unix Machine Brisbane Users Group, exists to get
fellow Unix users in contact with each other, to introduce people
to Unix and Unix-like operating systems, and to help users in
operating those systems.  Everyone is welcome to attend ...
vid comp.os.linux.announce
niekde tam som to omylom cez googla nasiel :)