[linux] OT: Platby cez internet

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pondělí Červen 9 13:32:51 CEST 2003

Ahoj,

On Mon June 9 2003 09:17, Rybarik, Michal wrote:
> 3) alebo ucet v tatrabanke, a k nemu aktivovat cardpay. bubaciky
> dostanes rovno v takej mene, v akej mas vedeny ucet. platba z visa,
> mastercard, ...

ak chcem zbierat platby z celeho sveta, tak by som urcite nevolil tatrabanku.
Preco? Skratka bezny Amik nepozna tatrabanku, neveri jej. Je to akokeby si
nabrowsil kamsi na nejaky obchodny portal v Azerbajdzane a tam by si mal
platbu cez 1. Azerbajdzansku narodnu banku. :) Vies co to je za banku? Nie.
Zveril by si jej peniaze? Nie.

Ale taky paypal napr. poznas :))). Takze tomu peniaze zveris.

Otazka je, ci sa toto cele zmeni, ked sa staneme clenmi EU. Asi ano.

s pozdravom
--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."