[linux] DATE, cron string premenna

Jan Odzgan odzgan na intrak.sk
Pondělí Červen 9 15:42:40 CEST 2003

On Mon, Jun 09, 2003 at 03:03:40PM +0200, Ing. Jan Kunder, Lentus, s.r.o. wrote:
> hi
>
> teraz sa tu trochu kecalo o crontab etc.
> mna vo vseobecnosti napadlo (hoci dane problemy boli ozaj pekne vyriesenie),
> ako urobit toto
> A date +%H - vypise hodinu
> B tu hodinu priradit nejakej premennej
> C overit, ak je ta premenna 1 ALEBO 5az7 tak urob toto

Ak sa nemylim tak by to slo takto :
Do cronu pridas * * * * cron_user /moj/skript.sh

a skript bude obsahovat asi toto :
#!/bin/bash

HOUR=`date +%H`

if [ $HOUR -eq 1 ] ; then
fi

alebo v pripade viacerych podmienkovych casov :
case "$HOUR" in
	1)
	;;
	2)
	;;
esac

> mozte mi niekto pomoct s takym skriptom?
> vdaka
>
> BTW - je bezpecne vsetko do crontabu davat pod roota, alebo bezne skripty
> davat pod nejakeho usera na to vytvoreneho - alebo ako to robite?

Osobne ak to nemusi zabezpecovat root to davam pod ineho uzivatela.