[linux] nastavenie mozilly z command line

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Červen 10 11:42:34 CEST 2003

A este jedna vec ma napadla, ale toto je nezaruceny napad.
V iptables si nastavit, ze vsetko, co pojde na lokalnom stroji na insty
port sa bude preposielat na vzdialene proxy - vlastne prepisovanie adries.