[linux] smerovanie

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Červen 10 13:16:51 CEST 2003

Zdravim,
co sa ti vypise ked spustis:

cat /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

Ak je to 0, tak v tom je ten problem a treba to zmenit na 1, napr.
echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
alebo cez sysctl, popripade pozri do dokumentacie vo svojej distribucii,
urcite je tam nato polozka v konfiguracii siete.

Ak sa nahodou snazis routovat medzi privatnou a verejnou sietou, tak to ti
bez NAT-u napojde.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk