[linux] USB Mys

Pavel Cina p.cina na datacall.biz
Úterý Červen 10 16:30:12 CEST 2003

Ahojte,

k pocitacu mam pripojenu USB mys a obcas sa mi stava, ze mi prestane
fungovat (mam podozrenie na nalomeny kablik). Vo Windows my staci, ked
tu mys vytiahnem a znovu zastrcim spat a Windows ju znovu spozna a mys
sa rozbehne. Viete mi poradit, co by sa v tomto pripade dalo robit v
Linuxe? Ked som to skusil aj v Linuxe a nasledne som si dal vypisat
dmesg, tak som videl nejake hlasky, ze nove USB zariadenie detekovane,
pridelena adresa 5 ale bola ignorovana zariadenim. Mozno trocha kecam,
lebo si to presne nepamatam. Je nejaky sposob, ako povedat Linuxu, ze
nech si znova inicializuje mys alebo nieco take?
Inak po restarte PC mys zase ide. Mna by zaujimalo ale riesenie bez
restartu PC.

S pozdravom
Pavel