[linux] OT :) ADSl od ST

Úterý Červen 10 21:14:47 CEST 2003

V Utorok 10. júna 2003 o 09:43, Rybarik, Michal napísal(a):

> preco ma na hotlajne sediet clovek ktory tomu nerozumie...? spisane Q&A
> su dobra vec ale zakladny prehlad musi mat. a na vychytavky nad ramec
> Q&A by mohol byt k dispozicii niekto "advanced", vo firme s desattisic
> zamestnancami sa snad jeden taky najde...

v tomto offtopicu este jedna poznamka na skutocnost ktora asi ostava
nepovsimnuta: hotlajn je len prvy level podpory a je to vseobecne znamy
kontakt. telefon na druhy, pripadne treti "level" uz je pre doleziteho
zakaznika zaujimavejsi a nepotrebuje sa prebijat cez hotline.
osobne skusenosti mam take, ze na slovensku uz zvycajne na druhej urovni
sedia sikovni ludia, ktory realne dokazu pomoct s problemom v zavislosti
od toho ci nie su zrovna na obede :) podla sprostredkovanych informacii
v zahranici je to obycajne az niekde na urovni tri a viac, kde je mozne
ziskat technicky relevantne informacie, pripadne sa dockat vyriesenia
problemu bez zbytocnych otazok typu "mate na stole naozaj funkcny
pocitac?" ;)

--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk