[linux] OT: Platby cez internet

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Červen 10 01:58:17 CEST 2003

On Mon, 9 Jun 2003, Peter Surda wrote:

> Hmm, to je teda blbe. Zostava moznost zriadit si ucet v zahranici, ked uz
> zanedlho budeme v EU tak snad odpadnu aj zvysne byrokraticke prekazky (hmm,
> ako keby nemal kazdy nejake to konto v Svajciarsku, zeano :-))

PayPal je naozaj vo svete (a v spojenych statoch obzvlast) rozsirena
metoda posielania peniazi. Je oblubena aj medzi open source vyvojarmi.

Mozno netreba chodit do Svajciarska, bude stacit Rakusko. Lenze otazne
su poplatky za vedenie uctu a ine administrativne zalezitosti.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk