[linux] Hotline (was ADSL)

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Středa Červen 11 07:04:58 CEST 2003


On 10.06 21:14, Tibor Pittich wrote:
-> v tomto offtopicu este jedna poznamka na skutocnost ktora asi ostava
-> nepovsimnuta: hotlajn je len prvy level podpory a je to vseobecne znamy
-> kontakt. telefon na druhy, pripadne treti "level" uz je pre doleziteho
-> zakaznika zaujimavejsi a nepotrebuje sa prebijat cez hotline.

ako kde, u nas mame dva levely ale s tym druhym hovoris len ked ta
kontaktuju oni. a pevnolinkovi zakaznici maju pevnolinkovy hotline...

-> osobne skusenosti mam take, ze na slovensku uz zvycajne na druhej urovni
-> sedia sikovni ludia, ktory realne dokazu pomoct s problemom v zavislosti
-> od toho ci nie su zrovna na obede :) podla sprostredkovanych informacii
-> v zahranici je to obycajne az niekde na urovni tri a viac, kde je mozne
-> ziskat technicky relevantne informacie, pripadne sa dockat vyriesenia
-> problemu bez zbytocnych otazok typu "mate na stole naozaj funkcny
-> pocitac?" ;)

ak si precitas http://rinkworks.com/stupid/, zistis ze u mnohych zakaznikov
je aj tato otazka dolezita. Prvy level hotline sa napr u nas stara
najcastejsie o problemy typu "nejde sa vam pripojit? a mate zaplatene za
posledny mesiac? nie? tak to bude asi tym..."

v takom pripade sa netreba cudovat ze prvourovnovy hotline ma slabe
informacie o veciach, na ktore nie je specializovany. 
-- 
Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Varovanie: Nezelam si na tuto adresu dostavat akukolvek reklamnu postu.
Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...



Další informace o konferenci linux