[linux] Sledovanie tokov dat v kriptovanom tuneli

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Červen 11 13:19:01 CEST 2003

Zdravim,
predpokladam, ze mas dostatocne prava na edge routry, kde je jeden z
koncov toho tunelu, inak totiz nemas sancu zistit co sa realne prenasa v
tunely.
Ak su uvodne predpoklady splnene, tak potom sa vacsinou do toku dat pozera
pomocou tcpdump-u alebo ttt, popripade inym snifferom podla lubovole.

To co chces ty je ale traffic accountig a o tom tu bol nedavno thread,
odporucam pozriet:
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2003-May/026557.html

--
`)_|_('       PSIkappa